کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747091968 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317563 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پس این فایرفاکس 64 بیتی چی شد؟! موزیلا خبرهای خوشی دارد

 به گزارش سافت‌گذر ؛ با قوی‌تر شدن قطعات سخت‌افزاری رایانه‌ها، کاربران بسیاری سیستم‌عامل‌ها و به ویژه ویندوزهای 64 بیتی را روی رایانه نصب می‌کنند. اگرچه بسیاری از نرم‌افزارها روی سیستم‌عامل‌های 32 و 64 بیتی به شکل مشترک اجرا می‌شوند، اما برخی هم نسخه‌های 64 بیتی با امکانات بهتر دارند که ویژه سیستم‌عامل‌های 64 بیتی است.

 

نوامبر سال 2012 بود که بنجامین اسمدبرگ مدیر فنی موزیلا تصمیم گرفت کار کمپانی روی نسخه 64 بیتی فایرفاکس برای ویندوز را متوقف کند. این کار بسیاری افراد را درون کمپانی و خارج از آن ناراحت کرد و نتیجه این‌که یک ماه بعد این پروژه دوباره از سر گرفته شد.


اکنون یک سال از آن تاریخ می‌گذرد، اما ظاهراً هیچ چیزی تغییر نکرده است. نسخه 64 بیتی فایرفاکس هنوز هم تنها در قالب بیلدهای نایتلی و روی سرور اف‌تی‌پی موزیلا در دسترس است و هیچ نشانه‌ای مبنی بر عرضه نسخه‌های پیشرفته‌تر بتا، دست‌کم در آینده نزدیک، مشاهده نمی‌شود.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ سخنگوی موزیلا طی مصاحبه‌ای درباره همین موضوع، خبرهای خوشی داده و می‌گوید: «نسخه‌های نهایی فایرفاکس همین الآن هم روی سیستم‌عامل‌های مک ایکس و لینوکس نسخه 64 بیتی دارند، اما نسخه ویندوز هنوز دارد مراحل آزمایش اتوماتیک را می‌گذراند تا مطمئن شویم مثل پلتفرم‌های دیگر، فایرفاکس ویندوز هم هر روز آزمایش می‌شود. بیلدهای 64 بیتی در اختیار آزمایش‌گرهای اولیه کانال نایتلی ما هم قرار گرفته و بسیاری از این افراد بدون هیچ مشکلی به کار آزمایش این بیلدها مشغول هستند. به محض آن‌که تعداد آزمایش‌های ما به سطح خوبی برسد، خبرهای بیش‌تری درباره تاریخ عرضه نسخه نهایی فایرفاکس 64 بیتی برای ویندوز خواهیم داشت.»

 

ما هم همچنان منتظر هستیم تا ببینیم ماجرای نسخه 64 بیتی فایرفاکس بالأخره چه زمانی به سرانجام می‌رسد. اما در همین مدت هم می‌توانید مرورگرهای 64 بیتی دیگری را بر اساس موتور فایرفاکس دانلود و امتحان کنید. کافی است یا به این صفحه بروید و یا یک جستجوی ساده درباره مرورگر Waterfox انجام دهید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18778 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/10/19 تعداد مشاهده: 1937
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

MortezaCS 1392/10/19 09:21
pale moon هم ۶۴ بیتی و از waterfox بهتره